.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هفتمين روز ارتحال آيت‌الله طاهري برگزار شد

آيين هفتمين روز ارتحال آيت‌الله "سيدحبيب‌الله طاهري‌گرگاني" نماينده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبري روز پنجشنبه با حضور روحانيون،نيروهاي نظامي و انتظامي و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع گرگان برگزار شد.

نماينده‌مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري در اين آيين گفت: مردم استان گلستان خدمات شايسته نماينده خود در مجلس خبرگان رهبري را هرگز از ياد نخواهند برد.
آيت‌الله "علمي معلمي" افزود: آيت‌الله "طاهري گرگاني" عالمي رباني و مجاهدي خستگي ناپذير بود كه هم در ايام قبل از انقلاب و بعد از آن رنج‌هاي زيادي را تحمل كردند.
وي تصريح كرد: مرحوم طاهري در جريان انقلاب اسلامي براساس اعتقاد خود عمل مي‌كرد و هيچ گاه بنا به ملاحظه شرايط زمان و يا توصيه دوستان در اين عرصه وارد نشد.
امام جمعه قائمشهر همچنين در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به ضرورت حفط دستاوردهاي انقلاب اسلامي يادآورشد: همه‌در برابر حفظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي، بايد خود را مسوول بدانند.
آيت‌الله معلمي افزود: انقلاب اسلامي با خون هزاران شهيد به ثمر رسيده است و همين مساله نيز موجب عزت و سربلندي نظام در جهان شده است.
آيت‌الله طاهري گرگاني روز شنبه همزمان با عيد غديرخم و پس از يك دوره بيماري در سن ‪ ۷۷‬سالگي دارفاني را وداع گفت و به اجداد طاهرينش پيوست.
اين عالم جليل‌القدر در سال ‪ ۱۳۰۹‬در شهر گرگان متولد شده بود و از محضر علماي مختلف در حوزه‌هاي علميه گرگان، قم و نجف اشرف كسب فيض كرد و بهره علمي كسب كرد و در سالهاي بسياري نيز در حوزه علميه امام جعفر صادق (ع) گرگان طلاب و دانشجويان زيادي را پرورش داد.
ساده زيستي و ارتباط دايمي آيت‌الله طاهري گرگاني با مردم از خصوصيات ويژه اين عالم عاليقدر بود.
نماينده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبري پدر شهيد جاويدالاثر سيد محمد طاهري گرگاني و خود جانباز انقلاب اسلامي بود.
آيت‌الله سيد حبيب‌الله طاهري گرگاني يك دوره نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان و قانون اساسي و در دوره‌هاي دوم، سوم و چهارم نيز به‌عنوان نماينده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبري حضور داشتند


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.158 seconds.